Karty wejścia/wyjścia dla dzieci – ewidencja czasu pobytu w przedszkolu.
Szanowni Państwo!
W związku z godzinowym rozliczaniem czasu pobytu dziecka w przedszkolu obwiązuje karta wejścia/wyjścia,
którą należy przykładać do czytnika zaraz po wejściu z dzieckiem do przedszkola oraz przy opuszczaniu budynku przez Państwa dziecko.
Informacja dotyczy głównie rodziców nowych dzieci, które przyjdą po raz pierwszy do przedszkola.
Jak zamówić kartę:
- Należy wejść na stronę https://edziecko.um.mielec.pl/
- Zalogować się. Loginem jest PESEL Państwa dziecka, a hasłem – imię dziecka.
- Kliknąć na znaczek karty – dodawać do koszyka tyle kart, ile potrzebujemy.
- Zaakceptować Regulamin.
- Dokonać płatności za Karty (bezpośrednie przekierowanie).
Karty zostaną przesłane na adres przedszkola i przekazane Państwu po ich dostarczeniu. Po otrzymaniu kart należy je aktywować – w tym celu trzeba ponownie zalogować się do systemu.
Prosimy również zapoznanie się z dodatkowymi informacjami, które znajdują sie na tej stronie. będą one potrzebne przy comiesięcznych wpłatach za przedszkole, zgłaszaniu nieobecności dziecka.